نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

دردسر شیرین نکونام در خط دفاع | چه کسی فیکس بازی کند؟!

  • کد خبر: ۲۲۱۹۳۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
دردسر شیرین نکونام در خط دفاع | چه کسی فیکس بازی کند؟!
تعدد گزینه‌ها برای بازی در خط دفاع استقلال جواد نکونام را برای انتخاب بازیکنان اصلی با یک دردسر شیرین مواجه کرده است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، استقلال در بازی با آلومینیوم اراک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشت و یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کرد.

در آن بازی آبی‌ها موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند، آن هم در شرایطی که در بازی خانگی قبل مقابل مس رفسنجان دو بار دروازه خود را به روی مهاجمان حریف باز شده دیدند.

استقلال تا کنون از مجموع ۲ بار حضور در بازی‌های لیگ برتر ۱۲ گل دریافت کرده که از این حیث بهترین تیم دفاعی لیگ برتر محسوب می‌شود.

این مزیت درشرایطی به دست آمده که دست نکونام در خط دفاع برای آرایش بازیکنان نسبت به فصل قبل باز‌تر است و گزینه‌های آماده بیشتری در اختیار دارد.

در آستانه بازی استقلال با شمس آذر قزوین که قرار است جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار شود، این سوال مطرح است که سرمربی استقلال با توجه به اینکه سیلوا نیز مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد از چه بازیکنانی برای بازی در خط دفاع استقلال استفاده کرد؟

در حال حاضر نکونام گزینه‌های متعددی برای بازی در قلب دفاع دارد. از روزبه چشمی گرفته که گاهی در خط میانی نیز بازی می‌کند و در اصل هافبک دفاعی این تیم محسوب می‌شود تا سهرابیان، سلیمی، مرادمند و سیلوا.

درواقع نکونام درحال حاضر ۵ گزینه مطمئن برای بازی در قلب دفاع تیمش دارد و روشن نیست که در بازی با شمس آذر از کدام یک از گزینه‌های مورد نظر بهره خواهد گرفت.

سیلوا چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده، اما اکنون در آمادگی به سر می‌برد. سهرابیان نیز همین وضعیت را دارد، اما گل نخوردن در بازی با آلومینیوم اراک ممکن است نکونام را مجاب به تکرار استفاده از ترکیبی که کند در آن بازی به کار گرفته بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->